Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/3257
Название: | Паэтычны дыскурс: вобразы і сэнсы – крыніца ўзбагачэння слоўніка вучняў малодшых класаў |
Авторы: | Барысенка, Вольга Яўгеньеўна Капаткова, Л. Л. |
Ключевые слова: | Педагогіка Паэтычны дыскурс Слоўнікавы запас |
Дата публикации: | 1-ноя-2018 |
Издатель: | Мазыр : УА МДПУ імя І. П. Шамякіна |
Аннотация: | Слоўнікавы запас вучняў пачатковых класаў знаходзіцца у пастаянным руху: адны словы застаюцца і пастаянна выкарыстоўваюцца ў маўленні, другія знікаюць і іх месца займаюць новыя. У моўным дыскурсе слова выконвае галоўную функцыю. Як адна з цэнтральных катэгорый мовы і як паняцце, якім пастаянна карыстаюцца людзі незалежна ад іх прафесійнай дзейнасці, поглядаў і перакананняў, з дапамогай якога выражаюць свае думкі і пачуцці, а таксама засвойваюць новыя або незнаёмыя словы, успамінаюць забытыя словы роднай мовы, слова да гэтага часу застаецца адной з цэнтральных і адначасова адной з найбольш складаных з’яў у навуцы аб мове. |
Описание: | Барысенка, В. Я. Паэтычны дыскурс: вобразы і сэнсы – крыніца ўзбагачэння слоўніка вучняў малодшых класаў / В. Я. Барысенка, Л. Л. Капаткова // Дзіцячы сад — пачатковая школа: вопыт, пераемнасць, перспектывы : зборнік артыкулаў : [матэрыялы Х Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, г. Мазыр, 1—2 лістапада 2018 года] / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: Б. А. Крук (адказны рэдактар) і інш.]. — Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2018. — С. 20—21. |
URI: | dspace.mspu.by/handle/123456789/3257 |
ISBN: | 978-985-477-658-3 |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барысенка, В. Я., Капаткова, Л. Л. Паэтычны дыскурс.pdf | 212,66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.