Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/3266
Название: | Прыёмы ўзаемаправеркі дамашняга задання па літаратурным чытанні малодшымі школьнікамі |
Авторы: | Знавец, В. П. Солахаў, Аляксей Васільевіч |
Ключевые слова: | Малодшыя школьнікі Літаратурнае чытанне Прыёмы ўзаемаправеркі дамашняга задання |
Дата публикации: | 1-ноя-2018 |
Издатель: | Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна |
Аннотация: | На сучасным этапе развіцця адукацыі сам працэс перадачы ведаў ад настаўніка да вучня не мае такога вялікага значэння, якое ён меў раней. Галоўнай умовай эфектыўнага навучання вучняў становяцца прыёмы самакантролю і саманавучання, г. зн. перад настаўнікам стаіць задача вучыць малодшых школьнікаў вучыцца. Зрабіць гэта немагчыма, калі не арганізаваць сістэмную працу па праверцы выканання дамашніх заданняў з выкарыстаннем эфектыўных прыёмаў узаемаправеркі, якія актывізуюць разумовую дзейнасць вучняў, павялічваюць самастойнасць, нараджаюць і захоўваюць матывацыю рэгулярна і якасна выконваць дамашнюю працу. |
Описание: | Знавец, В. П. Прыёмы ўзаемаправеркі дамашняга задання па літаратурным чытанні малодшымі школьнікамі / В. П. Знавец, А. В. Солахаў // Дзіцячы сад — пачатковая школа: вопыт, пераемнасць, перспектывы : зборнік артыкулаў : [матэрыялы Х Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, г. Мазыр, 1—2 лістапада 2018 года] / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: Б. А. Крук (адказны рэдактар) і інш.]. — Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2018. — С. 46—49. |
URI: | dspace.mspu.by/handle/123456789/3266 |
ISBN: | 978-985-477-658-3 |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Знавец, В. П., Солахаў, А. В. Прыёмы ўзаемаправеркі дамашняга задання.pdf | 188,48 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.