Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/3742
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Болбас, Валерый Сяргеевіч | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T10:14:38Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T10:14:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.isbn | 978-985-477-692-7 | - |
dc.identifier.uri | dspace.mspu.by/handle/123456789/3742 | - |
dc.description | Болбас, В. С. Генезіс і пераемнасць развіцця этыка-педагагічнай думкі Беларусі X—XVIII стст. : [манаграфія] / В. С. Болбас ; Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі "Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна". — Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2019. — 227 с. : схемы. | ru |
dc.description.abstract | У манаграфіі абгрунтаваны новы накірунак у гістарыяграфіі гісторыі педагогікі Беларусі – вывучэнне этыка-педагагічнай думкі з прадстаўленнем канцэпцыі яе генезісу ў X—XVIII стст. Упершыню на дэфініцыйным узроўні вызначаны і катэгарызаваны паняцці: этыка-педагагічныя погляды, этыка-педагагічныя ідэі, этыка-педагагічная думка, этнаэтычная педагогіка. Распрацаваны аксіѐлага-прагнастычная мадэль этыка-педагагічнай думкі і гістарычныя асновы канцэпцыі маральнага выхавання моладзі ў сучаснай Беларусі. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна | ru |
dc.subject | Гісторыя педагогікі | ru |
dc.subject | Этнапедагогіка | ru |
dc.subject | Маральнае выхаванне | ru |
dc.subject | Этыка | ru |
dc.subject | Беларусь X—XVIII стст. | ru |
dc.title | Генезіс і пераемнасць развіцця этыка-педагагічнай думкі Беларусі X—XVIII стст. : [манаграфія] | ru |
dc.type | Book | ru |
Располагается в коллекциях: | Монографии |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Болбас, В. С. Генезіс і пераемнасць развіцця.pdf | 3,19 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.