Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/3999
Название: Implementation of an inclusive approach in the educational system of the Kingdom of the Netherlands
Авторы: Palieva, Tatsiana
Pavlov, Vladislav
Vos, Маrtino
Ключевые слова: Inclusive approach
Education system in the Kingdom of the Netherland
Levels of secondary education (VMBO, HAVO VWO)
Heterogeneous groups
Socio-pedagogical assistance and correction
Дата публикации: 2019
Издатель: Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина
Аннотация: The article analyzes the secondary education system functioning in the Kingdom of the Netherlands. From the standpoint of the implementation of an inclusive approach, the current practice of secondary education at the VMBO level is presented on the example of the CSG Het Noordik secondary school in Almelo. The authors of the article paid special attention to the organization of social and pedagogical work with children with special educational needs in the conditions of the Center for Education and Services (Almelo, The Netherlands).
Описание: Palieva, T. Implementation of an inclusive approach in the educational system of the Kingdom of the Netherlands / T. Palieva, V. Pavlov, М. Vos // Педагогика многообразия. Инклюзивный подход к организации образовательного процесса в гетерогенной среде : сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования «Мозырский государственный педагогический университет имени И. П. Шамякина» ; под общей редакцией И. В. Журловой. — Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина, 2019. — С. 34—40.
URI: dspace.mspu.by/handle/123456789/3999
ISBN: 978-985-477-672-9
Располагается в коллекциях:Сборники научных трудов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Palieva, T., Pavlov, V., Vos М. Implementation of an inclusive approach in the educational system of the Kingdom.pdf455,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.