Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/4375
Название: Уплыў загадак на фарміраванне выразнага чытання ў пачатковай школе
Авторы: Барысенка, Вольга Яўгеньеўна
Каваленка, В. А.
Ключевые слова: Пачатковая школа
Выразнае чытанне
Фальклор
Загадкі
Дата публикации: 2021
Издатель: Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина
Аннотация: У артыкуле прасочваецца гісторыя стварэння, станаўлення і развіцця загадкі як жанру фальклору. Разглядаецца ўплыў загадак на станаўленне выразнага маўлення чалавека. Пры напісанні артыкула выкарыстоўваліся метады аналітычнага апісання, сістэматызацыі, абагульнення і разважання. Быў выкарыстаны матэрыял з педагагічнай пераддыпломнай практыкі, якая праходзіла на базе сярэдняй школы № 11 горада Мазыра. Пачынаючы з глыбокай даўніны і да сённяшняга часу загадка бытуе ў розных галінах чалавечай дзейнасці. Дэтальна распісана методыка працы з тэкставымі загадкамі і загадкамі-задачамі на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах. Зроблены вывад аб тым, што праца па фарміраванні навыкаў выразнага чытання не з'яўляецца закончанай і патрабуе далейшага працягу і развіцця. Неабходна ўжываць загадку для адпрацоўкі тэхнікі чытання і асноўных кампанентаў выразнага чытання.
Описание: Барысенка, В. Я. Уплыў загадак на фарміраванне выразнага чытання ў пачатковай школе / В. Я. Барысенко, В. А. Каваленка // Шамякінскія чытанні: Пісьменнік — Асоба — Час : зборнік навуковых прац / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: А. У. Сузько (адказны рэдактар), Т. М. Чэчка, Т. І. Татарынава]. — Мазыр: МДПУ ім. І. П. Шамякіна, 2021. — С. 181—184.
URI: dspace.mspu.by/handle/123456789/4375
ISBN: 978-985-477-754-2
Располагается в коллекциях:Материалы конференций



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.