Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/4376
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барысенка, Вольга Яўгеньеўна | - |
dc.contributor.author | Кухарэнка, Ж. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T07:53:53Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T07:53:53Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978-985-477-754-2 | - |
dc.identifier.uri | dspace.mspu.by/handle/123456789/4376 | - |
dc.description | Барысенка, Н. А. Змест і форма мастацкага твора як сродак фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаў / Н. А. Барысенко, Ж. М. Кухарэнка // Шамякінскія чытанні: Пісьменнік — Асоба — Час : зборнік навуковых прац / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: А. У. Сузько (адказны рэдактар), Т. М. Чэчка, Т. І. Татарынава]. — Мазыр: МДПУ ім. І. П. Шамякіна, 2021. — С. 184—187. | ru |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаюцца магчымасці фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаў падчас арганізацыі дзейснай працы над зместам і формай мастацкіх твораў. Шматлікія педагагічныя і метадычныя пошукі эфектыўных шляхоў далучэння вучняў пачатковых класаў да мастацтва слова спрабуюць выпрацаваць алгарытм такой працы з мастацкім тэкстам, у ходзе якой можна было б узмацніць яго ўздзеянне на фарміраванне і ўсебаковае развіццё асобы школьніка. Калі мастацкі тэкст будзе асэнсаваны і ўсвядомлены вучнем, то жаданне чытаць самастойна будзе станавіцца ўсё больш моцным, што паспрыяе ўзбагачэнню інтэлектуальна-пазнаваўчага і маральна-эстэтычнага вопыту. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина | ru |
dc.subject | Методыка выкладання літаратурнага чытання | ru |
dc.subject | Самастойная праца | ru |
dc.subject | Мастацкія творы | ru |
dc.subject | Малодшыя школьнікі | ru |
dc.title | Змест і форма мастацкага твора як сродак фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаў | ru |
dc.type | Article | ru |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барысенка, Н. А., Кухарэнка, Ж. М. Змест і форма мастацкага твора як сродак фарміравання.pdf | 267,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.