Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/4376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБарысенка, Вольга Яўгеньеўна-
dc.contributor.authorКухарэнка, Ж. М.-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:53:53Z-
dc.date.available2021-09-20T07:53:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978-985-477-754-2-
dc.identifier.uridspace.mspu.by/handle/123456789/4376-
dc.descriptionБарысенка, Н. А. Змест і форма мастацкага твора як сродак фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаў / Н. А. Барысенко, Ж. М. Кухарэнка // Шамякінскія чытанні: Пісьменнік — Асоба — Час : зборнік навуковых прац / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: А. У. Сузько (адказны рэдактар), Т. М. Чэчка, Т. І. Татарынава]. — Мазыр: МДПУ ім. І. П. Шамякіна, 2021. — С. 184—187.ru
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца магчымасці фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаў падчас арганізацыі дзейснай працы над зместам і формай мастацкіх твораў. Шматлікія педагагічныя і метадычныя пошукі эфектыўных шляхоў далучэння вучняў пачатковых класаў да мастацтва слова спрабуюць выпрацаваць алгарытм такой працы з мастацкім тэкстам, у ходзе якой можна было б узмацніць яго ўздзеянне на фарміраванне і ўсебаковае развіццё асобы школьніка. Калі мастацкі тэкст будзе асэнсаваны і ўсвядомлены вучнем, то жаданне чытаць самастойна будзе станавіцца ўсё больш моцным, што паспрыяе ўзбагачэнню інтэлектуальна-пазнаваўчага і маральна-эстэтычнага вопыту.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherМозырь : МГПУ им. И. П. Шамякинаru
dc.subjectМетодыка выкладання літаратурнага чытанняru
dc.subjectСамастойная працаru
dc.subjectМастацкія творыru
dc.subjectМалодшыя школьнікіru
dc.titleЗмест і форма мастацкага твора як сродак фарміравання чытацкай самастойнасці малодшых школьнікаўru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:Материалы конференций



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.