Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/5086
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марцынкевіч, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-06T07:03:04Z | - |
dc.date.available | 2024-05-06T07:03:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.isbn | 978-985-477-882-2 | - |
dc.identifier.uri | dspace.mspu.by/handle/123456789/5086 | - |
dc.description | Марцынкевіч, В. І. Вербальная рэпрэзентацыя педагогікі маленства ў парэмійных мікратэкстах (Лінгвасэнсарны аспект) / В. І. Марцынкевіч // Образование. Наука. Инновации : сборник научных статей / Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования "Мозырский государственный педагогический университет имени И. П. Шамякина" ; [редколлегия: И. О. Ковалевич (ответственный редактор) и др.]. — Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина, 2023. — С. 147—151. | ru |
dc.description.abstract | Дзеці – асобны аб‘ект увагі з боку дарослых, бо з‘яўляюцца патэнцыялам грамадства. Ва ўсе часы выхаванне дзяцей было і застаецца адказнай справай дарослых. Менавіта яны, дарослыя (а гэта не толькі бацькі), ажыццяўлялі сацыялізацыю дзяцей, паэтапнае далучэнне іх да народнай мудрасці. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина | ru |
dc.subject | Педагогіка | ru |
dc.subject | Вербальная рэпрэзентацыя | ru |
dc.subject | Лінгвасэнсарны аспект | ru |
dc.title | Вербальная рэпрэзентацыя педагогікі маленства ў парэмійных мікратэкстах (Лінгвасэнсарны аспект) | ru |
dc.type | Article | ru |
Располагается в коллекциях: | Сборники научных трудов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марцынкевіч В.І. ВЕРБАЛЬНАЯ РЭПРЭЗЕНТАЦЫЯ ПЕДАГОГІКІ.pdf | 264,63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.