Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/6107Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Nassar, H. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T10:51:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T10:51:35Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.issn | 2218-0362 | - |
| dc.identifier.uri | dspace.mspu.by/handle/123456789/6107 | - |
| dc.description | Nassar H. The modelling of secondary school students' language competence development through gamification of the educational process (on the example of the Arabic language) = Моделирование развития языковой компетентности учащихся средних школ через геймификацию образовательного процесса (на примере Арабского языка) / H. Nassar // Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І. П. Шамякіна. — 2025. — № 1 (65). — С. 41—47 | ru |
| dc.description.abstract | This article addresses the problem of secondary school students' language competence development through gamification. The existing education-oriented gamification models that can be used for solving various educational goals have been described and analyzed, constituting the basis for the author to design the Arabic language teaching gamificationсолома model aimed at shaping students' language proficiency and enhancing learning motivation. The application of the model requires following the basic principles: narrative structure, adventure stages, game elements (tasks, points and rewards, cooperative challenges, tokens and collectibles). | ru |
| dc.language.iso | other | ru |
| dc.publisher | Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна | ru |
| dc.relation.ispartofseries | №1(65) | - |
| dc.subject | Language competence | ru |
| dc.subject | Secondary school students | ru |
| dc.subject | The Arabic language | ru |
| dc.subject | Gamification | ru |
| dc.title | The modelling of secondary school students' language competence development through gamification of the educational process (on the example of the Arabic language) = Моделирование развития языковой компетентности учащихся средних школ через геймификацию образовательного процесса (на примере Арабского языка) | ru |
| dc.type | Article | ru |
| Располагается в коллекциях: | Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І.П. Шамякіна | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nassar H. The modelling of secondary school students' language competence.pdf | 237,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.