Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/704
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗорка, Наталля Пятроўна-
dc.contributor.authorСолахаў, Аляксей Васільевіч-
dc.date.accessioned2017-04-11T06:31:51Z-
dc.date.available2017-04-11T06:31:51Z-
dc.date.issued2013-10-
dc.identifier.isbn978-985-477-331-5-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/704-
dc.descriptionЗорка, Н. П. Вывучэнне антонімаў — састаўная частка лексічнай працы над усведамленнем вучнямі сродкаў выразнасці мовы / Н. П. Зорка, А. В. Солахаў // Дзіцячы сад — пачатковая школа: праблемы пераемнасці і аптымізацыі адукацыі : матэрыялы VІІІ Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мазыр, 31 кастрычніка — 1 лістапада 2013 г. / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі «Мазырскі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя І. П. Шамякіна» ; [рэдкалегія: Б. А. Крук (адказны рэдактар) і інш.]. — Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2013. — С. 131—134.ru
dc.description.abstractВывучэнне антонімаў малодшымі школьнікамі на ўроках беларускай мовы з’яўляецца вельмі важнай састаўной часткай лексічнай працы, якая будзе садзейнічаць развіццю маўлення дзяцей, а таксама ўсведамленню імі антонімаў як сродкаў выразнасці мовы.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherМазыр : МДПУ імя І. П. Шамякінаru
dc.subjectМовазнаўстваru
dc.subjectБеларуская моваru
dc.subjectЛексікаru
dc.subjectАнтонімыru
dc.subjectМалодшыя школьнікіru
dc.titleВывучэнне антонімаў — састаўная частка лексічнай працы над усведамленнем вучнямі сродкаў выразнасці мовыru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зорка, Н. П. Вывучэнне антонімаў.pdf265,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.