Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
dspace.mspu.by/handle/123456789/2075
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швед, А. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-04T12:30:55Z | - |
dc.date.available | 2017-10-04T12:30:55Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-26 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2075 | - |
dc.description | Швед, А. Р. Роля мадэліравання пры рашэнні тэкставых арыфметычных задач / А. Р. Швед // От идеи — к инновации : материалы ХIХ Республиканской студенческой научно-практической конференции, Мозырь, 26 апреля 2012 года / Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования «Мозырский государственный педагогический университет имени И. П. Шамякина» ; [редколлегия: И. Н. Кралевич (ответственный редактор) и др.]. — Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина, 2012. — С. 21. | ru |
dc.description.abstract | Навуковыя назіранні, аналіз вынікаў дзіцячых работ паказваюць, што асноўнымі прычынамі памылак, якія дапускаюць дашкольнікі пры рашэнні задач з’яўляюцца цяжкасці пры першым успрыманні задачы, у вызначэнні ўмовы і патрабавання задачы, іх суадносіны. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина | ru |
dc.subject | Матэматыка | ru |
dc.subject | Арыфметыка | ru |
dc.subject | Мадэліраванне рашэння | ru |
dc.subject | Дзеці дашкольнага ўзросту | ru |
dc.title | Роля мадэліравання пры рашэнні тэкставых арыфметычных задач | ru |
dc.type | Article | ru |
Располагается в коллекциях: | От идеи — к инновации |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Швед, А. Р. Роля мадэліравання пры.pdf | 66,91 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.