Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/6110
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБолбас, Галіна Уладзіміраўна-
dc.date.accessioned2025-11-20T11:19:21Z-
dc.date.available2025-11-20T11:19:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn2218-0362-
dc.identifier.uridspace.mspu.by/handle/123456789/6110-
dc.descriptionБолбас, Г. У. Метадалогія даследавання генезісу тэарэтыка-метадалагічных асноў прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусі / Г. У. Болбас // Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І. П. Шамякіна. — 2025. — № 1 (65). — С. 58—64.ru
dc.description.abstractУ артыкуле абгрунтоўваецца метадалагічная матрыца даследавання генезісу феномена прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусі. Аўтарам вызначаюцца даследчыцкія ўстаноўкі і планы, якія забяспечваюць арганізацыю гісторыка-педагагічнага пазнання і абумоўліваюць базавыя, парадыгмальныя і інструментальныя метадалагічныя падыходы да вывучэння працэсаў станаўлення і развіцця педагагічнай з’явы. Сістэмнасць і комплекснасць дадзеных падыходаў звязваецца са спецыфікай гісторыка-педагагічнага даследавання, якая праяўляецца ў сінтэзе педагагічнай і гістарычнай навук.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherМазыр : МДПУ імя І. П. Шамякінаru
dc.relation.ispartofseries№1(65)-
dc.subjectПрыродазгоднае выхаваннеru
dc.subjectПедагагічная думка Беларусіru
dc.subjectГенезісru
dc.subjectДаследчыцкія ўстаноўкіru
dc.subjectДаследчыцкія планыru
dc.subjectМетадалагічныя падыходыru
dc.subjectМетадалагічная матрыцаru
dc.titleМетадалогія даследавання генезісу тэарэтыка-метадалагічных асноў прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусіru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І.П. Шамякіна



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.