Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.mspu.by/handle/123456789/6110
Название: Метадалогія даследавання генезісу тэарэтыка-метадалагічных асноў прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусі
Авторы: Болбас, Галіна Уладзіміраўна
Ключевые слова: Прыродазгоднае выхаванне
Педагагічная думка Беларусі
Генезіс
Даследчыцкія ўстаноўкі
Даследчыцкія планы
Метадалагічныя падыходы
Метадалагічная матрыца
Дата публикации: 2025
Издатель: Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна
Серия/номер: №1(65)
Аннотация: У артыкуле абгрунтоўваецца метадалагічная матрыца даследавання генезісу феномена прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусі. Аўтарам вызначаюцца даследчыцкія ўстаноўкі і планы, якія забяспечваюць арганізацыю гісторыка-педагагічнага пазнання і абумоўліваюць базавыя, парадыгмальныя і інструментальныя метадалагічныя падыходы да вывучэння працэсаў станаўлення і развіцця педагагічнай з’явы. Сістэмнасць і комплекснасць дадзеных падыходаў звязваецца са спецыфікай гісторыка-педагагічнага даследавання, якая праяўляецца ў сінтэзе педагагічнай і гістарычнай навук.
Описание: Болбас, Г. У. Метадалогія даследавання генезісу тэарэтыка-метадалагічных асноў прыродазгоднага выхавання ў педагагічнай думцы Беларусі / Г. У. Болбас // Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І. П. Шамякіна. — 2025. — № 1 (65). — С. 58—64.
URI: dspace.mspu.by/handle/123456789/6110
ISSN: 2218-0362
Располагается в коллекциях:Веснік Мазырскага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя І.П. Шамякіна



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.